poniedziałek, 6 kwietnia 2009

;D

Krótko. Wiedźmin dzisiaj pierwszy raz wyszedł na pastwisko. Mam nadzieje, że kulawizna nie wróci. Mój ogier huculski ;P podczas jednego dnia swoją ogierzą postawą zdobył 4 ranki, w tym jedną do krwi, ale cóż umyłam, zasmarowałam i nic więcej nie zrobię. W każdym razie Wiesław po tym staniu w boksie nabrał tyle energii, że teraz wywija nóżkami, szarżuje itp. itd. nawet na konie najwyżej w hierarchii, stąd te wszystkie rany. W dodatku wczoraj doszedł nowy koń - wysoki, srokaty wałach, który dość agresywnie wchodzi w stado, nie daje się przestawiać, a mój głupiutki koniowaty dopiero co po kontuzji walczy z owym, mającym około 170-180cm w kłębie koniem. ;] No nic, mam nadzieję, że chłopak nie przesadzi i da jeszcze trochę odpocząć swojej nóżce..

Co do tego co robiliśmy przed wypuszczeniem - o tym napisała moja siostra na Wspólnym blogu sympatyków Parelli NH w Polsce

3 komentarze:

Basia pisze...

Hej ;) Jak Wiesiek? Mam nadzieję, że z jego nóżką już wszystko w porządku.
I mam pytanie związane z PNH - jak teraz wyglądają zaliczenia? Z forum SPNH wywnioskowałam, że zdawać można nadal w "starym systemie", ale przez Patterny pogubiłam się zupełnie. Znasz może kogoś, kto zaliczał poziomy, wysyłając płytki (np. Ania Bilonowa?)? Jak to wygląda cenowo? Mam taką cichą nadzieję, że dopóki Bułana nie będzie w pełni zdrowa, nagram zaliczenie do L1 i L2 z ziemi...
A Wy nad czym teraz pracujecie? ;)

Pozdrawiam :)

Agata i Wiedźmin pisze...

Wiesław niestety znowu trochę kuleje, więc z nim aktualnie nic nie robię. Cieszę się, że może chodzić sobie na osobny padok z naszą Bryśką i oszczędzać trochę nóżkę, ale się wogóle ruszać. A ostatnio jak zwiały z tego pastwiska byłam bardzo zadowolna z niego, bo najpierw wzięłam Bryśke na "line na szyji" i taranowała mnie i napierała, a potem Wieśka, który szedł na lekki dotyk i wogóle poezja w porównaniu do Bryśki. ;)

Co do zaliczania - do końca kwietnia było za darmo, a teraz jeśli jesteś tym "normalanym" członkiem savvy klubu (bo musisz należeć do savvy klubu) to bodajże jest 50$. W starym systemie już nie można nagrywac, a w nowym to ma wyglądać tak: nagrywasz przez 10 minut to jak się bawisz i ogólnie wszytsko jest dozwolone tylko, że musisz pokazać:
*ósemki w kłusie
*FG
*masaż nóg
*touch it nogą
*stęp, kłus, zastrzymanie, cofanie w ręku

To są wymagania na L2, a na L1 jest to samo tylko ósemki mają być w stępie, a touch it nosem. ;)
Ja ostatnio nagrałam moje zaliczenie L1 z Bryśka (swoją drogą był okropny wiatr, zwiało nam piłke i Bryśka była maksymalnie nieskupiona), a Kasia z Campiną L2 (od razu nagrały L2, a L1 nigdy nie zaliczały, tak samo Ania bilonowa). Ania z Bilonem też nagrała i zaliczyła, niewiem czy widziałaś jej filmik na youtube?

Basia pisze...

Dzięki za informację ;)
Filmików Ani i Bilona jeszcze nie widziałam, ale chętnie obejrzę i proszę o link :)
A Ty wysłałaś już płytkę? Czy może mam już gratulować? ;)

Pozdrawiam :)

Acha, mam taką małą prośbę: czy mogłabyś odpowiadać na komentarze u mnie na blogu, jeśli nie sprawiłoby Ci to kłopotu? ;)Po prostu nie zawsze mam czas na przeglądanie wszyskich ulubionych blogów, a u siebie zawsze nową informację zobaczę ;)