wtorek, 8 grudnia 2009

Krótko i BARDZO pozytywnie :)

1. Wiedźmin sprawdzany przez weta - nie kuleje! W ogóle! :)
W dodatku mniej ciągnie zadami i wyciąga ładnie giry. Co poza tym? Strzałki wyglądają coraz lepiej, wszystkie 4 mu się poprawiają, a zady najbardziej. :)

2. Sekwana - nie sądziłam, że napisze coś jeszcze o niej, a tym bardziej pozytywnego. Przyszła dzisiaj do Kasi na pastwisku i kazała się drapać. Heh, ona jest cudowna. Szukamy dla niej teraz dobrego, nowego właściciela. Zobaczymy, może się uda. Jeszcze nic nie mówię, żeby nie zapeszyć :).

Co do jej zachowań - cóż okazuję się, że Sekwana na pastwisku i Sekwana w boksie to inny koń. Na pastwisku już wcześniej zauważyłam ze dziwieniem, że nie miała problemów z pogłaskaniem zadów, nie tuliła uszu itd. W boksie czuje się osaczona, zamknięta z drapieżnikiem w małym pomieszczeniu, stąd te wszystkie dziwne dla niej zachowania. Straciła trochę wiarę w człowieka, ale nie jest tak źle jak myślałam, naprawdę wystarczy trochę pracy i będzie to cudowny koń..


Podsumowując:
Wiedżmin i Campina nadają się do lekkiej pracy, więc trzeba ruszyć ich grube tyłki wreszcie :). Bryś ma pobraną krew, a to oznacza, że jeszcze trochę i obydwie dziewczynki będą miały swoje paszporty. Nareszcie :).
Sekwana dalej jest na pastwisku tym samym, kochającym źrebaczkiem, który jest po prostu cudowny. W boksie myślę, że parę sesji i problemu nie będzie ;). Bardzo pozytywnie...

1 komentarz:

Basia pisze...

O, jak u Was pozytywnie. To świetnie, że Wiedźmin wraca do formy - przecież przed Wami zaliczenie kolejnego levelu w PNH ;) A pracujecie teraz nad czymś konkretnym? Czekam na wiesci.

Odnośnie nowych materiałów: ja również postanowiłam zaczekać z zakupem. Tym bardziej, że poszperałam na forach i, niestety, nowe poziomy nie mają zbyt wielu zwolenników. Mam wrażenie, że Parellowie wydali te materiały tylko po to, aby po niezbyt udanej sprzedaży Patterns'ów zatkać lukę w budżecie... Ciekawe, że gdy na ryku był dostępny tylko Savvy System nikt nie narzekał. Koniec dygresji ;)

Pozdrawiam przedświątecznie :)